tisdag 21 september 2010

.

Insåg att jag är väldigt dålig på att uppdatera, som sagt, jag är inte riktigt någon bloggmänniska.
Imorrn blir det kajakpaddling med klassen, och att tälta. Jag är inte så himla pepp på det, vill hellre stanna hemma. Men som det ser ut nu åker jag nog iaf.

Ridning idag dårå! Det blev hoppning, och jag var lite oroad över hur det skulle gå, med tanke på att jag skulle ha Krusa och det gick ju faktiskt inte särskilt bra förra gången. Men jag visste ju vad jag hade att vänta mig idag så beredd var jag, och såg till att hon inte hetsade upp sig så mycket. Och det gick väldans bra. Hon var lugnare än vanligt och väldigt samarbetsvillig idag! Släppte väldigt fort och hon tyckte att det var kul! Hoppade studshinder gjorde vi. En ridlektion som gick bra! Det var ett tag sedan...

Inga kommentarer: