fredag 24 september 2010

No like itch

Vanlig fredag. Består av skola som man egentligen tänkte skippa, men glömde matteboken så åkte iaf, för lektioner som kändes väldigt onödiga...
Efter skolan blev stallet, hänga med roliga personer och snacka mest. Var ju dessutom stallvärd. hade också lovat Ankihh att filma henne på hoppningen idag, gissa om man själv blev sugen på att hoppa -.-.
Glömsk och dum som jag är råkar jag självklart få med mig hennes nycklar hem. Nåja, imorrn blir det stallet igen och kolla på hopptävling ponny lokal, där flera som man känner ska vara med och tävla på :) På kvällen blir det dessutom ridning på nya hästen Dimka, :D Ankihh får Aala :)

Nu måste jag verkligen ta tag i saker i ting, som att skicka de där bilderna på Hillma till Amanda...är ju inte så lite sen med det.
Ciao.


Bjuder på den halvdana bilden på Karlo och mig.

Foto: AnkihhC :)

Inga kommentarer: