söndag 22 augusti 2010

Impulsshopping/dagen

Halv tolv, upp till stallet för att ta in hästar och borsta. Små stalltjejer kom och hjälpte till, och gick snabbare än vad det hade gjort. Efteråt åkte ankihh och jag till hööks för att shoppa lite hästgrejer. Jag hade bara tänkt att köpa ett par ridhandskar och PROVA racesafe västen. Slutade med att jag kom hem med handskarna OCH ett schabrak och en matchande huva till, haha. Väl passande till om jag ska ut och tävla i Smedby elr lilla Hageby. Sistnämnda tror jag nog på.
Åkte tbx till stallet, och satt på läktaren för att kolla på lektionerna. Hjälpte till lite på nybörjarlektion. Sen hem och träffa Julia, då vi gick till kanalen och köpte en varsin mjukglass och tog en promenad :) Sista sommarlovskvällen, perfekt.


Schabraket och huvan, 249 resp. 129 spänn, handskar softshell, 119 kr allt från hööks



Inga kommentarer: